Najbardziej wyjątkowy archetyp w świecie Verry z najmocniej wyróżniającym się stylem gry.
Z założenia, najważniejszą cechą przywoływacza jest możliwość adaptacji - dodająca nowego smaku dla tak zwanej świętej trójcy, czyli podziału grupy na obrońców, postaci leczące oraz postaci zadające obrażenia. Summoner ma możliwość wypełnienia każdej z tych ról, a używa do tego zróżnicowanych, podległych swojej woli stworzeń. W głównej mierze od tego, który twór zostanie przywołany na pole bitwy, zależeć będzie, jaką rolę w grupie wypełni Summoner.
Konsekwencją swej uniwersalności jest fakt, że ten archetyp nigdy nie będzie najlepszy na danej pozycji i w przypadku najtrudniejszych przeciwników może być wypierany przez dedykowane do roli klasy. Pomimo tego, dzięki swej unikalności oraz rozbudzonym oczekiwaniom jest niesamowicie wyczekiwany przez lwią część społeczności.
Ze względu na swą specyfikę można by rzec, że przywoływacz nigdy nie gra solo. Zakładając jednak brak innych graczy w drużynie, możemy bez wątpienia orzec, że mając wśród swoich możliwości arsenał wszystkich ról, powinien sobie poradzić z samotną rozgrywką. Jednak będzie to zdecydowanie uporczywe, gdyż możliwości te wzajemnie się wykluczają - w danej chwili może być wykorzystywany tylko jeden rodzaj przywołanego stworzenia, a rotowanie między nimi zdecydowanie przedłuży rozgrywkę.
Archetyp nie jest jeszcze dostępny w obecnej fazie rozwoju gry.
Slash twice in an area in front of you, dealing damage (75%🢆) Physical damage damage per hit. Generate 3 Courage per target hit with each swing, up to a maximum of 10 Courage per swing. Generates 300% Threat.
Throw a rallying banner to the target location that spawns an Absorption Field upon impact. You and allies that enter the Absorption Field are granted temporary health equal to 15% of your maximum health. This can only be applied to any specific target once per 10 seconds.
Take aim and hurl a chained javelin at your target, damaging the first target it contacts and immediately pulling them to the caster. The target suffers a tapering snare for 3 seconds. Cannot be used on boss enemies.
Wszystkie grafiki oraz filmy użyte przy tworzeniu tej podstrony są własnością intelektualną Intrepid Studios i zostały użyte za zgodą w celach non profit.